Nutnost FeedBack

Zjistit, co si myslí zaměstnanci firmy a jak celou firmu vnímají, jaké mají problémy, plány nebo vize je dnes již prakticky nutností pro každou firmu, která si klade za cíl dlouhodobě a stabilně působit na trhu. Dnešní doba není jednoduchá, v mnoha oborech je velmi silná konkurence, je vyvíjen velký tlak na majitele a vedoucí pracovníky ve firmách. To samozřejmě platí také o zaměstnancích...

 

Proč je FeedBack prakticky nutností

Negativní jevy v podnikatelském prostředí, které může vhodně a dlouhodobě aplikovaný FeedBack výrazně eliminovat:

  • silné konkurenční prostředí
  • nedostatek loajálních zaměstnanců a lidských zdrojů
  • častá snaha "přetáhnout" kvalitního zaměstnance ke konkurenci
  • krádeže a zpronevěra ze strany zaměstnanců i vedoucích pracovníků
  • špatné mezilidské vztahy na pracovišti
  • demotivovaní a unavení zaměstnanci
  • vysoké provozní náklady firmy
  • vysoký tlak na neustálé úspory nákladů od zákazníků
  • problém nadchnout zaměstnance pro nové nápady, inovace nebo změny k lepšímu
  • nedostatek inovací a nových námětů, nápadů nebo impulzů v chodu firmy nebo v nabídce klientům

 

Vhodně aplikovaný FeedBack může výrazně pomoci každé firmě!

 

Page generated in 3.4243 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál